מחלקת נוער וילדים

כהורים, אין דבר חשוב עבורנו מאשר הילדים שלנו, אנו דואגים להם בצורה מתמדת ומוכנים לעשות הכל כדי לשמור עליהם.

לא תמיד הילדים משתפים אותנו במה שעובר עליהם וקורים מצבים בהם איננו בטוחים ושקטים לגבי עיסוקם ופעילותם, עם מי הם מסתובבים ומה הם עושים כשאנו לא בסביבה.
במקרים בהם יש חשד ולו הקל ביותר שהילד צורך סמים, אלכוהול או מסתובב עם גורמים מפוקפקים – שימוש בשירותי חוקר פרטי יסייע בפיקוח על הילד,ברגישות המתחייבת ותוך הצנעה מלאה של ההתעניינות.

הכלים שברשות החוקרים הפרטיים

בעידן האינטרנט בו אנו חיים, קשה להגן על הילדים בצורה מוחלטת מחשיפה לגורמים ולתכנים לא ראויים עבורם – אלימות, מין, אלכוהול וסמים.
חוקרי המשרד, אשר נשכרו על ידי הורים החושדים כי ילדם נמצא במצוקה כלשהי – עושים שימוש בין היתר באינטרנט ובמגוון כלים וטכניקות לאיסוף פרטים לגבי מצבו, עיסוקיו ופעילותו של הילד, כגון: ביצוע מעקבים והסרטתם באופן סמוי במקומות הבילוי והמפגש ,שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים וכך בסיוע המחלקה הגרפולוגית , כל זאת כדי לסייע להורים .

חשיבות הרגישות והדיסקרטיות בחקירה

הורים החושדים שילדם צורך אלכוהול, משתמש בסמים או מעורב בפעילויות שונות המסכנות אותו, יעשו כל שביכולתם כדי לסייע לילד לצאת מהמצב המסוכן אליו נקלע. אך כאמור, לא תמיד ברשותם הכלים לעשות זאת לבדם ולעיתים כל ניסיון התקרבות שלהם יכול להתפרש אצל הילד כחדירה לפרטיות ואף להרחיק אותו יותר. באמצעות הידע המקצועי והכלים שברשותנו, חוקרי המשרד ינהלו חקירה דיסקרטית ורגישה כדי לסייע להורים.

 

כשמדובר בחקירות הקשורות לילדים ולנוער, ישנה חשיבות גבוהה לבחור במשרד חקירות אשר מתמחה בתחום זה. ברשות משרד שירם כלים ואמצעיים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים לנהל את החקירה תוך הקפדה על דיסקרטיות ושימת דגש על רגישות החקירה –ולסייע להורים לפתור את הבעיה .

תחומי פעילות נוספים

תאונות דרכים – נזקי גוף

תאונות דרכים – נזקי גוף

חקירות עפ"י הפלת"ד, איסוף נתוני שטח, הקבלתם לאירוע, אמינות הגירסה
המחלקה לשירותי גרפולוגיה

המחלקה לשירותי גרפולוגיה

המחלקה לשירותי גרפולוגיה גרפולוגיה היא תורת כתב היד – באמצעות
חבויות

חבויות

המשרד מתמחה בחקירת חבויות לרבות חבות מעבידים, אחריות כלפי צ"ג,
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן